- e-nform - platforma dla sygnalistów
- System dla sygnalistów
Kluczowe cechy systemu dla sygnalistów
e-nform to zaawansowana aplikacja służąca do bezpiecznej, anonimowej i efektywnej komunikacji z pracownikami, kontrahentami, klientami. e-nform umożliwia przyjmowanie i efektywne zarządzanie informacjami istotnymi dla organizacji, w tym o nieprawidłowościach, incydentach, problemach, a także o pomysłach czy usprawnieniach.
Bezpieczeństwo zgłaszających
Platforma e-nform zapewnia poufność lub anonimowość osobom zgłaszającym. System dla sygnalistów m.in. nie gromadzi numerów IP urządzeń oraz czyści metadane z załączanych plików.
Bezpieczeństwo
informacji
Platforma e-nform dba o bezpieczeństwo przetwarzanych danych. Szyfrowane jest nie tylko połączenie zgłaszającego z aplikacją, ale również serwer aplikacji. Ponadto system dla sygnalistów każdego roku przechodzi zewnętrzne testy bezpieczeństwa.
Uniwersalność
Platforma e-nform to aplikacja dla każdej organizacji bez względu na branżę, obszar czy zakres działania. Ponadto system dla sygnalistów umożliwia zarządzanie różnorodnymi informacjami istotnymi dla organizacji.
Rozwojowość
Platforma e-nform nastawiona jest na ciągły rozwój, uwzględniający zarówno wyniki własnych analiz jak i sugestie Klientów. Ponadto aplikacja uwzględnia zmieniające się otoczenie prawne i technologiczne!
Elastyczność
W zależności od wybranego wariantu platformy, niektóre ustawienia aplikacji można konfigurować zgodnie z potrzebami klienta (np. logo, powitania, dokumenty, elementy formularzy zgłoszeniowych). Ponadto, modele wdrożeniowe uwzględniają potrzeby i możliwości klientów.
Zgodność
Platforma e-nform jest zgodna nie tylko z wymogami Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z 23.10.2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii, ale także m.in. z wymogami RODO.
Intuicyjność
Platforma e-nform jest tak skonstruowana, aby jej obsługa była komfortowa zarówno dla osób zgłaszających jak i operatorów systemu dla sygnalistów i nie wymagała korzystania z instrukcji, które i tak są dostępne dla wszystkich użytkowników platformy.
Efektywność
zaprojektowane m.in. przez analityków systemowych i śledczych, rozbudowane funkcjonalności aplikacji, w tym liczne notyfikacje systemowe, wspierają koordynatorów/ operatorów systemu w efektywnym przetwarzaniu zgromadzanych w nim informacji.
Kluczowe cechy systemu zgłaszania nieprawidłowości
System dla sygnalistów e-nform jest systematycznie weryfikowany przez profesjonalny podmiot zewnętrzny m.in. w zakresie:
-
Bezpieczeństwa przetwarzania
informacji -
Zapewnienia anonimowości
zgłaszającym -
Zgodności z Dyrektywą UE
dot. ochrony sygnalistów -
Zgodności z wymogami
RODO
Nasza oferta - system do zgłaszania nieprawidłowości
e-nform to innowacyjny system obsługi zgłoszeń, które umożliwia bezpieczne,
anonimowe i skuteczne prowadzenie dialogu z pracownikami, partnerami
biznesowymi oraz klientami. Ta aplikacja jest zaprojektowana do odbierania i
efektywnego zarządzania ważnymi dla organizacji informacjami, w tym danymi o
nieprawidłowościach, zdarzeniach, problemach oraz sugestiach dotyczących
potencjalnych ulepszeń czy innowacji.
Licencja bezterminowa
Oferujemy udzielenie odpłatnej, bezterminowej licencji niewyłącznej (licencja wieczysta) na korzystanie z systemu dla sygnalistów e-nform (wyłącznie wariant PLATINUM). Instalacja aplikacji odbywa się na serwerach wskazanych przez Klienta lub serwerach zarządzanych przez E-nform Sp. z o.o. (Microsoft Azure).
Klient może sam zarządzać informacjami pozyskiwanymi dzięki aplikacji e-nform lub powierzyć niniejszą czynność profesjonalnemu podmiotowi!
Licencja terminowa (abonament)
Oferujemy udzielenie odpłatnej, terminowej licencji niewyłącznej (abonament) na korzystanie z systemu do obsługi zgłoszeń nieprawidłowości. Instalacja aplikacji odbywa się na serwerach wskazanych przez Klienta (wariant Platinum) lub serwerach E-nform Sp. z o.o. (warianty ustandaryzowane SILVER i GOLD).
Klient może sam zarządzać informacjami pozyskiwanymi dzięki aplikacji e-nform lub powierzyć niniejszą czynność profesjonalnemu podmiotowi!
Asysta techniczna
Oferujemy asystę techniczną obejmującą instalację, konfigurację oraz serwis systemu do obsługi sygnalistów e-nform na ustalonych w umowie licencyjnej warunkach SLA (czasy reakcji na zgłoszenie problemu).
Asysta techniczna obejmuje również dostosowywanie aplikacji do aktualnych wymogów prawa.
Asysta rozwojowa
Oferujemy asystę rozwojową, w ramach której funkcjonalności systemu do zgłaszania nieprawidłowości są doskonalone lub rozbudowywane w oparciu o analizy i testy własne zespołu E-nform, jak również sugestie naszych Klientów.
Cennik
wariant
Silver
Wariant ustandaryzowany, idealny dla mniejszych organizacji
Cena netto:
361
zł
/miesiąc
lub taniej przy płatności jednorazowej
3 936
Wypróbuj bezpłatnie zł
/rok
Testuj bezpłatnie przez 14 dni
najczęściej wybierany
wariant
Gold
Wariant ustandaryzowany, idealny dla większych organizacji
Cena netto:
879
zł
/miesiąc
lub taniej przy płatności jednorazowej
9 588
zł
/rok
1 200 zł
Wypróbuj bezpłatnie / instalacja i konfiguracja
Testuj bezpłatnie przez 14 dni
wariant
Platinum
Wariant dedykowany, idealny dla dużych, wymagających organizacji
- dostępne
- opcjonalne
- niedostępne
Zgłoszenia | |||
---|---|---|---|
Wybór jednego z 2 gotowych zestawów typów zgłoszeń
|
|
|
|
Wybór poszczególnych typów zgłoszeń spośród gotowych zestawów
|
|
|
|
Zestaw zgłoszeń Problemy
|
|
|
|
Zestaw zgłoszeń Pomysły
|
|
|
|
Zestaw zgłoszeń Incydenty
|
|
|
|
Struktura organizacyjna instytucji w formularzu zgłoszenia
|
|
|
|
Tworzenie spersonalizowanych typów zgłoszeń
|
|
|
|
Dodawanie załączników z automatycznym usuwaniem metadanych
|
|
|
|
Rejestr zgłoszeń z sortowaniem i filtrowaniem
|
|
|
|
Wyszukiwanie pełnotekstowe
|
|
|
|
Koordynacja | |||
---|---|---|---|
Filtrowanie zgłoszeń według struktury organizacyjnej
|
|
|
|
Powiązywanie zgłoszeń
|
|
|
|
Wsparcie obsługi danych osobowych i danych wrażliwych (anonimizacja)
|
|
|
|
Zlecenie wykonania ekspertyzy
|
|
|
|
Notyfikacje systemowe wspierające zarządzanie zgłoszeniami
|
|
|
|
Spersonalizowane notyfikacje dot. obsługi zgłoszeń
|
|
|
|
Konta koordynatorów i administracja | |||
---|---|---|---|
Maksymalna liczba koordynatorów w systemie
|
|
|
|
Nadawanie uprawnień koordynatorom do typów formularzy
|
|
|
|
Zarządzanie kontami koordynatorów i ekspertów
|
|
|
|
Zarządzanie panelem administracyjnym
|
|
|
|
Dostęp do historii obsługi zgłoszenia (audyt zgłoszenia)
|
|
|
|
Dostęp do zdarzeń w obrębie systemu (audyt)
|
|
|
|
Personalizacja | |||
---|---|---|---|
Dodanie własnego obowiązku informacyjnego (RODO)
|
|
|
|
Dodanie systemowych dokumentów widocznych dla użytkowników
|
|
|
|
Dodanie własnego logo
|
|
|
|
Dodanie własnego powitania i przesłania od kierownictwa firmy
|
|
|
|
Określenie własnych typów notyfikacji systemowych (powiadomienia) oraz walidacji i reguł w formularzach zgłoszeniowych
|
|
|
|
Bezpieczeństwo | |||
---|---|---|---|
Szyfrowane połączenie (SSL, HTTPS)
|
|
|
|
Szyfrowanie przechowywanych danych mocnymi algorytmami (AES-512)
|
|
|
|
Sprawdzanie załączników oprogramowaniem antywirusowym
|
|
|
|
Usuwanie metadanych z załączników
|
|
|
|
Wieloetapowe uwierzytelnianie
|
|
|
|
Asysta i wsparcie | |||
---|---|---|---|
Hosting standard (MS Azure)
|
|
|
|
Asysta techniczna i rozwojowa (w tym aktualizacje i dostosowanie aplikacji do zmieniających się wymogów prawa)
|
|
|
|
Asysta rozwojowa (priorytetowe uwzględnienie propozycji Klienta w rozwoju systemu)
|
|
|
|
Bieżące wsparcie w modyfikacji dostępnego zakresu konfiguracji
|
|
|
|
Instruktaż dla koordynatorów i administratora aplikacji z obsługi systemu
|
|
|
|
Instrukcje użytkownika dla zgłaszających oraz koordynatorów aplikacji
|
|
|
|
Inne | |||
---|---|---|---|
Raporty statystyczne
|
|
|
|
Raporty statystyczne uwzględniające strukturę organizacyjną
|
|
|
|
Aplikacja dostępna w wielu językach obcych
|
|
|
|
Możliwość dodania dodatkowych wersji językowych
|
|
|
|
Instalacja na serwerze Licencjobiorcy
|
|
|
|
Możliwość utworzenia ustandaryzowanych przestrzeni zgłoszeniowych dla wielu podmiotów z grupy kapitałowej, np. każda spółka może posiadać spersonalizowany interfejs zgłoszeniowy (np. logotypy, karty zgłoszeń z własną strukturą organizacyjną), a spółka nadrzędna może mieć dostęp do zgłoszeń wszystkich podległych spółek
|
|
|
|
- dostępne
- opcjonalne
- niedostępne
Cena netto:
361
zł
/miesiąc
lub taniej przy płatności jednorazowej
3 936
Wypróbuj bezpłatnie zł
/rok
Testuj bezpłatnie przez 14 dni
Cena netto:
879
zł
/miesiąc
lub taniej przy płatności jednorazowej
9 588
zł
/rok
1 200 zł
Wypróbuj bezpłatnie / instalacja i konfiguracja
Testuj bezpłatnie przez 14 dni
Kanał zgłoszeniowy to nie wszystko!
Kanał zgłaszania nieprawidłowości to tylko jeden
z kilku fundamentów skutecznego systemu whistlebowingowego.
Nie pozostawiaj wdrożenia systemu zgłaszania nieprawidłowości przypadkowi lub samozwańczym „ekspertom”.
Sprawdź, jak możemy Ci pomóc, by Twój system był skuteczny i przynosił korzyści Twojej organizacji.
-
Opracowanie procedury zgłaszania nieprawidłowości (opis procesu zgłaszania i zarządzania zgłoszeniem) wraz z procedurą graficzną.
-
Przeprowadzenie analizy dokumentacji powiązanej wymagającej modyfikacji (system dla sygnalistów jest procesem, który oddziałowuje na inne procesy organizacji, które powinny to uwzględniać, szczególnie jeżeli są opisane w politykach, regulaminach, procedurach, etc.).
-
Opracowanie strategii komunikacji wraz z jej realizacją (zaplanowanie i przeprowadzenie skutecznych działań komunikacyjnych dotyczących wdrażanego systemu dla interesariuszy wewnętrznych i ewentualnie zewnętrznych.
-
Przeprowadzenie profesjonalnych, interaktywnych szkoleń dla pracowników organizacji (szkolenia podstawowe dla pracowników i kadry menedżerskiej z zakresu idei i zasad wdrożonego systemu; szkolenia specjalistyczne dla operatorów systemu w zakresie taktyki prowadzenia rozmów, analizy informacji).
-
Przeprowadzenie DPIA systemu whistleblowingowego (E-nform standardowo dostarcza swoim klientom wyciąg z DPIA systemu e-nform, który powinien być istotnym elementem analizy całego systemu zgłaszania nieprawidłowości w organizacji).
-
Przeprowadzenie badania poziomu bezpieczeństwa psychologicznego pracowników, diagnozującego między innymi poziom zaufania, w tym otwarcia się pracowników i managementu na wzajemny dialog.
-
Wsparcie/doradztwo w obsłudze zgłoszeń realizowane m.in. przez byłych, doświadczonych funkcjonariuszy organów ścigania i służb specjalnych (w tym certyfikowanych analityków śledczych), kontrolerów wewnętrznych, prawników.