- e-nform - platforma dla sygnalistów
- Produkty
- Aplikacja dla sygnalistów
Kluczowe cechy aplikacji dla sygnalistów
e-nform to zaawansowana aplikacja służąca do bezpiecznej, anonimowej i efektywnej komunikacji z pracownikami, kontrahentami, klientami. e-nform umożliwia przyjmowanie i efektywne zarządzanie informacjami istotnymi dla organizacji, w tym o nieprawidłowościach, incydentach, problemach, a także o pomysłach czy usprawnieniach.
Bezpieczeństwo zgłaszających
e-nform gwarantuje poufność i anonimowość osobom zgłaszającym. Nasza aplikacja dla sygnalistów nie gromadzi numerów IP urządzeń i skrupulatnie czyści metadane z załączanych plików.
Bezpieczeństwo
informacji
Dbamy o bezpieczeństwo przetwarzanych danych. Szyfrowane jest nie tylko połączenie zgłaszającego z aplikacją, ale również serwer aplikacji. Nasza aplikacja dla sygnalistów przechodzi również coroczne zewnętrzne testy bezpieczeństwa.
Uniwersalność
e-nform to aplikacja dostosowana do potrzeb każdej organizacji, niezależnie od branży, obszaru czy zakresu działania. Nasza aplikacja dla sygnalistów umożliwia zarządzanie różnorodnymi informacjami istotnymi dla organizacji.
Rozwojowość
Nasza aplikacja e-nform jest ciągle rozwijana, uwzględniając zarówno nasze analizy, jak i sugestie naszych klientów. Dodatkowo, nasza aplikacja na bieżąco dostosowuje się do zmieniającego się otoczenia prawno-technologicznego.
Elastyczność
W zależności od wybranego wariantu aplikacji, pewne ustawienia aplikacji można dostosować zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta, takie jak logo, powitania, dokumenty czy elementy formularzy zgłoszeniowych.
Zgodność
Aplikacja e-nform spełnia nie tylko wymagania Dyrektywy UE dotyczącej ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii, ale także jest zgodna z przepisami RODO.
Intuicyjność
Aplikacja e-nform została zaprojektowana tak, aby jej obsługa była wygodna zarówno dla zgłaszających, jak i operatorów aplikacji dla sygnalistów. Nie wymaga korzystania z instrukcji, ale i tak dostępne są one dla wszystkich użytkowników.
Efektywność
e-nform został zaprojektowany m.in. przez doświadczonych analityków systemowych i śledczych. Posiada rozbudowane funkcjonalności, w tym liczne notyfikacje systemowe, wspomagające koordynatorów w efektywnym przetwarzaniu zgromadzonych informacji.
Bezpieczeństwo i zgodność z przepisami aplikacji e-nform
Aplikacja dla sygnalistów e-nform, jest systematycznie weryfikowany przez profesjonalne podmioty zewnętrzne, audyty obejmują m.in.:
-
Bezpieczeństwa przetwarzania
informacji -
Zapewnienia anonimowości
zgłaszającym -
Zgodności z Dyrektywą UE
dot. ochrony sygnalistów -
Zgodności z wymogami
RODO
Wariantowość usługi
i kompleksowe wsparcie techniczne:
Oferujemy:
Licencję bezterminową
Udzielenie odpłatnej, bezterminowej licencji niewyłącznej (licencja wieczysta) na korzystanie z aplikacji dla sygnalistów e-nform (wariant PLATINUM).
Licencję terminową (abonament)
Udzielenie odpłatnej, terminowej licencji niewyłącznej (abonament) na korzystanie z aplikacji (warianty SILVER i GOLD).
Asystę techniczną
Instalacja, konfiguracja oraz serwis aplikacji e-nform na ustalonych warunkach SLA (czasy reakcji na zgłoszenie problemu).
Asystę rozwojową
Doskonalenie i rozbudowa funkcjonalności aplikacji w oparciu o analizy i testy własne zespołu E-nform oraz sugestie klientów.
Zapraszamy do korzystania z e-nform – aplikacji do efektywnej komunikacji i zarządzania informacjami istotnymi dla organizacji.
Cennik
wariant
Silver
Wariant ustandaryzowany, idealny dla mniejszych organizacji
Cena netto:
361
zł
/miesiąc
lub taniej przy płatności jednorazowej
3 936
Wypróbuj bezpłatnie zł
/rok
Testuj bezpłatnie przez 14 dni
najczęściej wybierany
wariant
Gold
Wariant ustandaryzowany, idealny dla większych organizacji
Cena netto:
879
zł
/miesiąc
lub taniej przy płatności jednorazowej
9 588
zł
/rok
1 000 zł
Wypróbuj bezpłatnie / instalacja i konfiguracja
Testuj bezpłatnie przez 14 dni
wariant
Platinum
Wariant dedykowany, idealny dla dużych, wymagających organizacji
- dostępne
- opcjonalne
- niedostępne
Zgłoszenia | |||
---|---|---|---|
Wybór jednego z 2 gotowych zestawów typów zgłoszeń
|
|
|
|
Wybór poszczególnych typów zgłoszeń spośród gotowych zestawów
|
|
|
|
Zestaw zgłoszeń Problemy
|
|
|
|
Zestaw zgłoszeń Pomysły
|
|
|
|
Zestaw zgłoszeń Incydenty
|
|
|
|
Struktura organizacyjna instytucji w formularzu zgłoszenia
|
|
|
|
Tworzenie spersonalizowanych typów zgłoszeń
|
|
|
|
Dodawanie załączników z automatycznym usuwaniem metadanych
|
|
|
|
Rejestr zgłoszeń z sortowaniem i filtrowaniem
|
|
|
|
Wyszukiwanie pełnotekstowe
|
|
|
|
Koordynacja | |||
---|---|---|---|
Filtrowanie zgłoszeń według struktury organizacyjnej
|
|
|
|
Powiązywanie zgłoszeń
|
|
|
|
Wsparcie obsługi danych osobowych i danych wrażliwych (anonimizacja)
|
|
|
|
Zlecenie wykonania ekspertyzy
|
|
|
|
Notyfikacje systemowe wspierające zarządzanie zgłoszeniami
|
|
|
|
Spersonalizowane notyfikacje dot. obsługi zgłoszeń
|
|
|
|
Konta koordynatorów i administracja | |||
---|---|---|---|
Maksymalna liczba koordynatorów w systemie
|
|
|
|
Nadawanie uprawnień koordynatorom do typów formularzy
|
|
|
|
Zarządzanie kontami koordynatorów i ekspertów
|
|
|
|
Zarządzanie panelem administracyjnym
|
|
|
|
Dostęp do historii obsługi zgłoszenia (audyt zgłoszenia)
|
|
|
|
Dostęp do zdarzeń w obrębie systemu (audyt)
|
|
|
|
Personalizacja | |||
---|---|---|---|
Dodanie własnego obowiązku informacyjnego (RODO)
|
|
|
|
Dodanie systemowych dokumentów widocznych dla użytkowników
|
|
|
|
Dodanie własnego logo
|
|
|
|
Dodanie własnego powitania i przesłania od kierownictwa firmy
|
|
|
|
Określenie własnych typów notyfikacji systemowych (powiadomienia) oraz walidacji i reguł w formularzach zgłoszeniowych
|
|
|
|
Bezpieczeństwo | |||
---|---|---|---|
Szyfrowane połączenie (SSL, HTTPS)
|
|
|
|
Szyfrowanie przechowywanych danych mocnymi algorytmami (AES-512)
|
|
|
|
Sprawdzanie załączników oprogramowaniem antywirusowym
|
|
|
|
Usuwanie metadanych z załączników
|
|
|
|
Wieloetapowe uwierzytelnianie
|
|
|
|
Asysta i wsparcie | |||
---|---|---|---|
Hosting standard (MS Azure)
|
|
|
|
Asysta techniczna i rozwojowa (w tym aktualizacje i dostosowanie aplikacji do zmieniających się wymogów prawa)
|
|
|
|
Asysta rozwojowa (priorytetowe uwzględnienie propozycji Klienta w rozwoju systemu)
|
|
|
|
Bieżące wsparcie w modyfikacji dostępnego zakresu konfiguracji
|
|
|
|
Instruktaż dla koordynatorów i administratora aplikacji z obsługi systemu
|
|
|
|
Instrukcje użytkownika dla zgłaszających oraz koordynatorów aplikacji
|
|
|
|
Inne | |||
---|---|---|---|
Raporty statystyczne
|
|
|
|
Raporty statystyczne uwzględniające strukturę organizacyjną
|
|
|
|
Aplikacja dostępna w wielu językach obcych
|
|
|
|
Możliwość dodania dodatkowych wersji językowych
|
|
|
|
Instalacja na serwerze Licencjobiorcy
|
|
|
|
Możliwość utworzenia ustandaryzowanych przestrzeni zgłoszeniowych dla wielu podmiotów z grupy kapitałowej, np. każda spółka może posiadać spersonalizowany interfejs zgłoszeniowy (np. logotypy, karty zgłoszeń z własną strukturą organizacyjną), a spółka nadrzędna może mieć dostęp do zgłoszeń wszystkich podległych spółek
|
|
|
|
Cena netto:
361
zł
/miesiąc
lub taniej przy płatności jednorazowej
3 936
Wypróbuj bezpłatnie zł
/rok
Testuj bezpłatnie przez 14 dni
- dostępne
- opcjonalne
- niedostępne
Cena netto:
879
zł
/miesiąc
lub taniej przy płatności jednorazowej
9 588
zł
/rok
1 000 zł
Wypróbuj bezpłatnie / instalacja i konfiguracja
Testuj bezpłatnie przez 14 dni
Kanał zgłoszeniowy to nie wszystko!
Kanał zgłaszania nieprawidłowości to tylko jeden
z kilku fundamentów skutecznego systemu whistlebowingowego.
Nie pozostawiaj wdrożenia systemu zgłaszania nieprawidłowości przypadkowi lub samozwańczym “ekspertom”.
Sprawdź, jak możemy Ci pomóc, by Twój system był skuteczny i przynosił korzyści Twojej organizacji.
-
Opracowanie procedury zgłaszania nieprawidłowości (opis procesu zgłaszania i zarządzania zgłoszeniem) wraz z procedurą graficzną.
-
Przeprowadzenie analizy dokumentacji powiązanej wymagającej modyfikacji (system dla sygnalistów jest procesem, który oddziałowuje na inne procesy organizacji, które powinny to uwzględniać, szczególnie jeżeli są opisane w politykach, regulaminach, procedurach, etc.).
-
Opracowanie strategii komunikacji wraz z jej realizacją (zaplanowanie i przeprowadzenie skutecznych działań komunikacyjnych dotyczących wdrażanego systemu dla interesariuszy wewnętrznych i ewentualnie zewnętrznych.
-
Przeprowadzenie profesjonalnych, interaktywnych szkoleń dla pracowników organizacji (szkolenia podstawowe dla pracowników i kadry menedżerskiej z zakresu idei i zasad wdrożonego systemu; szkolenia specjalistyczne dla operatorów systemu w zakresie taktyki prowadzenia rozmów, analizy informacji).
-
Przeprowadzenie DPIA systemu whistleblowingowego (E-nform standardowo dostarcza swoim klientom wyciąg z DPIA systemu e-nform, który powinien być istotnym elementem analizy całego systemu zgłaszania nieprawidłowości w organizacji).
-
Przeprowadzenie badania poziomu bezpieczeństwa psychologicznego pracowników, diagnozującego między innymi poziom zaufania, w tym otwarcia się pracowników i managementu na wzajemny dialog.
-
Wsparcie/doradztwo w obsłudze zgłoszeń realizowane m.in. przez byłych, doświadczonych funkcjonariuszy organów ścigania i służb specjalnych (w tym certyfikowanych analityków śledczych), kontrolerów wewnętrznych, prawników.